İngilizce Öğretmenleri Bilim Merkezine Hayran Kaldı
TÜBİTAK projesi için Kayseriye gelen İngilizce öğretmenleri de Kayseri Bilim Merkezini gezerken hayranlıklarını ifade ederek merkezin eğitim ve öğretime önemli katkısı olacağını belirttiler.
TÜBİTAK projesi için Kayseriye gelen İngilizce öğretmenleri de Kayseri Bilim Merkezini gezerken hayranlıklarını ifade ederek merkezin eğitim ve öğretime önemli katkısı olacağını belirttiler.
TÜBİTAK tarafından 2017-2018 Çağrı Dönemi kapsamında desteklenen 4005 Bilim ve Toplum Yenilikçi Eğitim Uygulamaları kapsamında ‘Okul Dışı Öğrenme Ortamlarında İngilizce Öğretimi Program Farklılaştırma Uygulamaları^projesi 9-15 Temmuz tarihleri arasında gerçekleştiriliyor. Kayseri Çetin Şen Bilim ve Sanat Merkezinin yürütücülüğünde Kayseri Büyükşehir Belediyesi, Erciyes Üniversitesi Eğitim Fakültesi ve Kayseri Bilim Merkezi ortaklığıyla gerçekleştirilen projeye Türkiyenin farklı illerinden 30 İngilizce öğretmeni katılıyor. Proje için ilimize gelen İngilizce öğretmenleri Kayseri Lisesi Milli Mücadele Müzesi ve Selçuklu Uygarlığı Müzesinin ardından Kayseri Bilim Merkezini ziyaret ettiler. Bilim Merkezini gezen ve sergi alanlarını inceleyen öğretmenler hayranlıklarını dile getirdiler.
“Kayseri çok şanslı”
Proje için Ispartadan ilimize gelen öğretmen Kayserinin çok şanslı olduğunu dile getirerek, “Hayal ettiklerimizi Bilim Merkezinde görebiliyoruz. Kalıcı öğrenmenin bir numaralı adresi burası. Kayseri bu konuda çok şanslı. Kayserideki öğretmenlerimize çağrıda bulunuyorum, ayda bir çocuklara burayı görme fırsatı sağlasınlar” dedi.
“Ülkem adına gurur duydum”
Proje çerçevesinde Kırklarelinden gelen öğretmen ise, “İçeri girer girmez kendimi öğrenci gibi hissettim. Heyecan verici bir yer. Kıskandım açıkçası. İlimiz de böyle bir merkez yok. Çok donanımlı. İnanılmaz para harcanmış. Ülkem adına ve Kayseri adına gurur duydum. Kendi okulumdaki öğrencilerin de buraya gelmelerini ve dünyayı öğrenmelerini arzuluyorum” diye konuştu.
Çetin Şen Bilim Sanat Merkezi Öğretmeni ve Proje Yürütücüsü Ebru Altındiş de, Kayseri Büyükşehir Belediyesi ve Bilim Merkezinin kendilerine çok büyük destek verdiğini ifade ederek teşekkür etti. Altındiş, 30 İngilizce öğretmeniyle deneyimle oluşturup farklı bir İngilizce öğretim programı geliştirmeye yönelik çalışmalar yaptıklarını kaydetti.
TÜBİTAK tarafından 2017-2018 Çağrı Dönemi kapsamında desteklenen 4005 Bilim ve Toplum Yenilikçi Eğitim Uygulamaları kapsamında ‘Okul Dışı Öğrenme Ortamlarında İngilizce Öğretimi Program Farklılaştırma Uygulamaları^projesi 9-15 Temmuz tarihleri arasında gerçekleştiriliyor. Kayseri Çetin Şen Bilim ve Sanat Merkezinin yürütücülüğünde Kayseri Büyükşehir Belediyesi, Erciyes Üniversitesi Eğitim Fakültesi ve Kayseri Bilim Merkezi ortaklığıyla gerçekleştirilen projeye Türkiyenin farklı illerinden 30 İngilizce öğretmeni katılıyor. Proje için ilimize gelen İngilizce öğretmenleri Kayseri Lisesi Milli Mücadele Müzesi ve Selçuklu Uygarlığı Müzesinin ardından Kayseri Bilim Merkezini ziyaret ettiler. Bilim Merkezini gezen ve sergi alanlarını inceleyen öğretmenler hayranlıklarını dile getirdiler.
“Kayseri çok şanslı”
Proje için Ispartadan ilimize gelen öğretmen Kayserinin çok şanslı olduğunu dile getirerek, “Hayal ettiklerimizi Bilim Merkezinde görebiliyoruz. Kalıcı öğrenmenin bir numaralı adresi burası. Kayseri bu konuda çok şanslı. Kayserideki öğretmenlerimize çağrıda bulunuyorum, ayda bir çocuklara burayı görme fırsatı sağlasınlar” dedi.
“Ülkem adına gurur duydum”
Proje çerçevesinde Kırklarelinden gelen öğretmen ise, “İçeri girer girmez kendimi öğrenci gibi hissettim. Heyecan verici bir yer. Kıskandım açıkçası. İlimiz de böyle bir merkez yok. Çok donanımlı. İnanılmaz para harcanmış. Ülkem adına ve Kayseri adına gurur duydum. Kendi okulumdaki öğrencilerin de buraya gelmelerini ve dünyayı öğrenmelerini arzuluyorum” diye konuştu.
Çetin Şen Bilim Sanat Merkezi Öğretmeni ve Proje Yürütücüsü Ebru Altındiş de, Kayseri Büyükşehir Belediyesi ve Bilim Merkezinin kendilerine çok büyük destek verdiğini ifade ederek teşekkür etti. Altındiş, 30 İngilizce öğretmeniyle deneyimle oluşturup farklı bir İngilizce öğretim programı geliştirmeye yönelik çalışmalar yaptıklarını kaydetti.
SEN DE DÜŞÜNCELERİNİ PAYLAŞ!