Atav Başkanı Gül Ege: “Türkiyenin Tanıtımı Güçlendirilmeli”
Almanyanın en büyük kültür festivallerinden Frankfurt Müze Festivali Museumsuferfeste katılan Antalya Tanıtım Vakfı (ATAV) Başkanı Yeliz Gül Ege, her yıl üç buçuk milyon ziyaretçi çeken festivalde Türkiye tanıtımının daha etkili olması gerektiğini kaydetti.
Almanyanın en büyük kültür festivallerinden Frankfurt Müze Festivali Museumsuferfeste katılan Antalya Tanıtım Vakfı (ATAV) Başkanı Yeliz Gül Ege, her yıl üç buçuk milyon ziyaretçi çeken festivalde Türkiye tanıtımının daha etkili olması gerektiğini kaydetti.
ATAV, Antalyayı tanıtmak için Almanyanın Frankfurt şehrinde başlayan Frankfurt Müze Festivali Museumsuferfeste katıldı. Almanyanın Frankfurt şehrinde 24-26 Ağustos tarihleri arasında gerçekleşen Frankfurt Müze Festivali, her yıl 3 buçuk milyon ziyaretçi çekiyor. Main Nehrinin iki tarafında 8 kilometre bant üzerinde kurulan festivalde, canlı müzik, dans gösterileri, dünya çapındaki zanaat, mücevher, kıyafet ve yemek stantları kuruluyor.
ATAV Başkanı Yeliz Gül Ege, Frankfurtta her yıl Frankfurt Belediyesi tarafından Ağustosun son haftasında düzenlenen müze festivalinin yoğun ilgi gördüğünü söyledi. Başkan Gül Ege, “Festivale her yaş grubunun ilgisi söz konusu, Türkiye stantları da yoğun ilgi görüyor. Kültür ve Turizm Bakanlığımız da yıllardır festivale dahil oluyor. Fakat diğer destinasyonlarda örneğin İspanya ve Gürcistan gibi ülkelerin müzik ve gastronomi aktiviteli stantları mevcut. Türkiyenin bu anlamda doyuruculuğu az, dolayısıyla daha geniş katılımlı, destinasyonların bölge bazında her birinin temsil edildiği bir standın olması daha verimli olacaktır. Örneğin, Kemer destinasyonunu görünce Alanyayı soranlar var, golf soranlar var. Otel broşürü soran çok fazla insan var, otellerin burada kendini tanıtması Moskovada yapılan Türkiye Festivalinde gördüğümüz gibi tüketiciye direkt teması, müzik ve gastronominin olduğu ortamda geçirilen uzun zamanda destinasyonlarla ilgili önemli bilgiler alabiliyor oluşları, festivalleri güçlü kılıyor. Festivali, üç günde üç buçuk milyon kişinin ziyaret ediyor olması önemli. Türkiyenin tanıtımı çok güçlü ve daha etkili olmalı” dedi.
Antalya İçin Ekoturizm
Başkan Gül Ege, Antalya tanıtımında ise Antalyanın Alman pazarının ilgisini çekebileceği ekoturizm alanlarının tanıtımına dikkat çekilmesi gerektiğini kaydetti. Gül Ege, “Alman pazarının ilgisi olan ekoturizm gibi niş alanlar, örneğin Akseki - Düğmelievler gibi destinasyonların burada çok ilgi göreceğini düşünüyorum” diye konuştu.
Antalya Tanıtım Vakfı, Antalyanın tanıtımına, Yelten Tarhanasını tanıtarak katkı veriyor. ATAV, festivale katılan tüketicilere yemek tarifleri içeren broşürler, üstündeki barkodda Almanca tarhana tarifi, içinde tarhana yer alan keseler ve tarhana sunumunu anlatan yöresel tahta kaşığı şeklinde kitap ayraçları dağıtıyor.
ATAV, Antalyayı tanıtmak için Almanyanın Frankfurt şehrinde başlayan Frankfurt Müze Festivali Museumsuferfeste katıldı. Almanyanın Frankfurt şehrinde 24-26 Ağustos tarihleri arasında gerçekleşen Frankfurt Müze Festivali, her yıl 3 buçuk milyon ziyaretçi çekiyor. Main Nehrinin iki tarafında 8 kilometre bant üzerinde kurulan festivalde, canlı müzik, dans gösterileri, dünya çapındaki zanaat, mücevher, kıyafet ve yemek stantları kuruluyor.
ATAV Başkanı Yeliz Gül Ege, Frankfurtta her yıl Frankfurt Belediyesi tarafından Ağustosun son haftasında düzenlenen müze festivalinin yoğun ilgi gördüğünü söyledi. Başkan Gül Ege, “Festivale her yaş grubunun ilgisi söz konusu, Türkiye stantları da yoğun ilgi görüyor. Kültür ve Turizm Bakanlığımız da yıllardır festivale dahil oluyor. Fakat diğer destinasyonlarda örneğin İspanya ve Gürcistan gibi ülkelerin müzik ve gastronomi aktiviteli stantları mevcut. Türkiyenin bu anlamda doyuruculuğu az, dolayısıyla daha geniş katılımlı, destinasyonların bölge bazında her birinin temsil edildiği bir standın olması daha verimli olacaktır. Örneğin, Kemer destinasyonunu görünce Alanyayı soranlar var, golf soranlar var. Otel broşürü soran çok fazla insan var, otellerin burada kendini tanıtması Moskovada yapılan Türkiye Festivalinde gördüğümüz gibi tüketiciye direkt teması, müzik ve gastronominin olduğu ortamda geçirilen uzun zamanda destinasyonlarla ilgili önemli bilgiler alabiliyor oluşları, festivalleri güçlü kılıyor. Festivali, üç günde üç buçuk milyon kişinin ziyaret ediyor olması önemli. Türkiyenin tanıtımı çok güçlü ve daha etkili olmalı” dedi.
Antalya İçin Ekoturizm
Başkan Gül Ege, Antalya tanıtımında ise Antalyanın Alman pazarının ilgisini çekebileceği ekoturizm alanlarının tanıtımına dikkat çekilmesi gerektiğini kaydetti. Gül Ege, “Alman pazarının ilgisi olan ekoturizm gibi niş alanlar, örneğin Akseki - Düğmelievler gibi destinasyonların burada çok ilgi göreceğini düşünüyorum” diye konuştu.
Antalya Tanıtım Vakfı, Antalyanın tanıtımına, Yelten Tarhanasını tanıtarak katkı veriyor. ATAV, festivale katılan tüketicilere yemek tarifleri içeren broşürler, üstündeki barkodda Almanca tarhana tarifi, içinde tarhana yer alan keseler ve tarhana sunumunu anlatan yöresel tahta kaşığı şeklinde kitap ayraçları dağıtıyor.
SEN DE DÜŞÜNCELERİNİ PAYLAŞ!