Çeşmede Dünya Standartlarında 500 Tllik Pizza
İzmirin meşhur tatil mekanı Çeşme Alaçatıda satışa sunulan pizza, 500 TL olan fiyatı ile dikkat çekse de, yıldız biçimindeki Stella pizzayı yapan Fatih Alkan, Bu pizza fiyatı ile tartışılıyor ama aslında içeriği ile tartışmak lazım. Bu pizzanın özelliği dünya standardında uluslararası bir ürün olması dedi.
İzmirin meşhur tatil mekanı Çeşme Alaçatıda satışa sunulan pizza, 500 TL olan fiyatı ile dikkat çekse de, yıldız biçimindeki Stella pizzayı yapan Fatih Alkan, Bu pizza fiyatı ile tartışılıyor ama aslında içeriği ile tartışmak lazım. Bu pizzanın özelliği dünya standardında uluslararası bir ürün olması dedi.
Tatilcilerin gözde mekanı Çeşme Alaçatıda bulunan Zio Beachte, içinde lobster (ıstakoz), langoustine (böcek), enginar, mozzarella, domates sos ve zeytinyağı bulunan yıldız şeklindeki pizza 500 TLye satışa sunuluyor. Zio Beachin mutfak koordinatörü Fatih Alkan, Bu pizza fiyatı ile tartışılıyor ama aslında içeriği ile tartışmak lazım. Bu pizzanın özelliği dünya standardında uluslararası bir ürün olması. Pizzaya yıldız formunu verdik ve pizzamızın ticari ismi Stella. İçinde Türkiyede böcek denilen langoustine ve ıstakoz, Egeden enginar ve zeytinyağı bulunuyor. Dünyadaki muadilleriyle boy ölçüşebilecek, onlarla mukayese edilmesi gereken bir ürün diye konuştu.
Çeşme, gastronomik yönü ile de pazarlanmalı
Pizzanın iki karakterli olduğunu vurgulayan Alkan, şunları söyledi: Üründe yer alan bohça kısımlarında farklı bir karakter, iç kısımda farklı bir karakter var. Bu pizzayı yurt dışındaki örnekleri ile mukayese etmek gerekiyor. Eğer Türkiyeye yabancı turist çekmek istiyorsak, yerli turisti de belli noktada tatmin etmek istiyorsak yurt dışındaki şeflerle, restoranlarla boy ölçüşebilecek ürünlerimizin olması lazım. Benim iddiam, bu ürünleri en az onlar kadar iyi yapmak, hatta onlardan daha iyi yapmak. Türkiyedeki iyi şeflerin öne çıkması gerekir. Bu Türkiyedeki turizm pazarlamasında da önem arz eder. Dünyada bazı gastronomik alanlar var. Buna İspanyadaki San Sebastian örneği verilebilir. Türkiyede de bunların hızla faal olması gerekiyor. Çok iyi ustalarımız var. Çeşmenin sadece eğlence ile değil, gastronomik yönü ile de dünyaya pazarlanabileceğini düşünüyorum.
Pizzaya ilgi çok fazla
Çeşmede Stella pizzadan daha pahalı başka bir pizzanın bulunup bulunmadığını bilmediğini, kendilerinin de en pahalı pizzayı yapmak için yola çıkmadıklarını vurgulayan Alkan, Pizzada kullandığımız ıstakoz Kanadadan geliyor. Bunu işleyip Ege yorumu veriyoruz. Değişik malzemelerin birleşmesi, dünyada da bir istikamettir. Bununla ilgili öne çıkmış şefler de vardır. Ben de bunun çalışmasını yapıyorum ve uygulaması da bu pizzadır. Pizzaya ilgi çok fazla. Yurt dışından, Türkiyenin yerlerinden gelen misafirlerim takdir ediyor. Bu pizzayı ortalama bir pizza ile karşılaştırmamak gerektiğini düşünüyorum ifadelerini kullandı.
Pizzayı deneyen kişiler de ürünün lezzetinin çok güzel olduğunu söyledi.
Tatilcilerin gözde mekanı Çeşme Alaçatıda bulunan Zio Beachte, içinde lobster (ıstakoz), langoustine (böcek), enginar, mozzarella, domates sos ve zeytinyağı bulunan yıldız şeklindeki pizza 500 TLye satışa sunuluyor. Zio Beachin mutfak koordinatörü Fatih Alkan, Bu pizza fiyatı ile tartışılıyor ama aslında içeriği ile tartışmak lazım. Bu pizzanın özelliği dünya standardında uluslararası bir ürün olması. Pizzaya yıldız formunu verdik ve pizzamızın ticari ismi Stella. İçinde Türkiyede böcek denilen langoustine ve ıstakoz, Egeden enginar ve zeytinyağı bulunuyor. Dünyadaki muadilleriyle boy ölçüşebilecek, onlarla mukayese edilmesi gereken bir ürün diye konuştu.
Çeşme, gastronomik yönü ile de pazarlanmalı
Pizzanın iki karakterli olduğunu vurgulayan Alkan, şunları söyledi: Üründe yer alan bohça kısımlarında farklı bir karakter, iç kısımda farklı bir karakter var. Bu pizzayı yurt dışındaki örnekleri ile mukayese etmek gerekiyor. Eğer Türkiyeye yabancı turist çekmek istiyorsak, yerli turisti de belli noktada tatmin etmek istiyorsak yurt dışındaki şeflerle, restoranlarla boy ölçüşebilecek ürünlerimizin olması lazım. Benim iddiam, bu ürünleri en az onlar kadar iyi yapmak, hatta onlardan daha iyi yapmak. Türkiyedeki iyi şeflerin öne çıkması gerekir. Bu Türkiyedeki turizm pazarlamasında da önem arz eder. Dünyada bazı gastronomik alanlar var. Buna İspanyadaki San Sebastian örneği verilebilir. Türkiyede de bunların hızla faal olması gerekiyor. Çok iyi ustalarımız var. Çeşmenin sadece eğlence ile değil, gastronomik yönü ile de dünyaya pazarlanabileceğini düşünüyorum.
Pizzaya ilgi çok fazla
Çeşmede Stella pizzadan daha pahalı başka bir pizzanın bulunup bulunmadığını bilmediğini, kendilerinin de en pahalı pizzayı yapmak için yola çıkmadıklarını vurgulayan Alkan, Pizzada kullandığımız ıstakoz Kanadadan geliyor. Bunu işleyip Ege yorumu veriyoruz. Değişik malzemelerin birleşmesi, dünyada da bir istikamettir. Bununla ilgili öne çıkmış şefler de vardır. Ben de bunun çalışmasını yapıyorum ve uygulaması da bu pizzadır. Pizzaya ilgi çok fazla. Yurt dışından, Türkiyenin yerlerinden gelen misafirlerim takdir ediyor. Bu pizzayı ortalama bir pizza ile karşılaştırmamak gerektiğini düşünüyorum ifadelerini kullandı.
Pizzayı deneyen kişiler de ürünün lezzetinin çok güzel olduğunu söyledi.
SEN DE DÜŞÜNCELERİNİ PAYLAŞ!