Vodafone Redin 1 Yıllık Sonuçları Açıklandı

Vodafone Redin son bir yılının değerlendirildiği toplantıda konuşan Vodafone Türkiye CEOsu Colman Deegan, “Sağladığımız ayrıcalıklarla Redli müşterilerimizin hayatını kolaylaştırıyoruz. Bu ayrıcalıklarla aynı zamanda ülke ekonomisine de katkı sağlıyoruz. Vodafone Red ayrıcalıklarını son 1 yılda 795 bin müşterimiz kullandı. Bu müşterilerimize toplam 440 milyon TLlik fayda sağladık” dedi.

Vodafone Redin 1 Yıllık Sonuçları Açıklandı
  • 12 August 2018, Sunday 12:41
Vodafone Redin son bir yılının değerlendirildiği toplantıda konuşan Vodafone Türkiye CEOsu Colman Deegan, “Sağladığımız ayrıcalıklarla Redli müşterilerimizin hayatını kolaylaştırıyoruz. Bu ayrıcalıklarla aynı zamanda ülke ekonomisine de katkı sağlıyoruz. Vodafone Red ayrıcalıklarını son 1 yılda 795 bin müşterimiz kullandı. Bu müşterilerimize toplam 440 milyon TLlik fayda sağladık” dedi.

Bu yıl 8inci yılını kutlayan Vodafone Redin son bir yıllık sonuçları düzenlenen basın toplantısı ile paylaşıldı. Toplantı Vodafone Türkiye CEOsu Colman Deegan, Vodafone Türkiye Pazarlama Direktörü Nedim Baytorun ve Vodafone Türkiye Kurumsal İletişim Kıdemli Müdürü Sevil Wittmannın katılımıyla gerçekleşti. Paylaşılan sonuçlara göre, Vodafone Red son 1 yılda müşterilerine 396 milyon lirası yurt dışı, 40 milyon lirası GSM dışı faydalar, 3,4 milyon lirası içerik servisleriyle olmak üzere yaklaşık 440 milyon liralık ayrıcalık sağladı.

Veri trafiği yüzde 57 arttı
Vodafone Redliler, son 1 yılda 213,3 milyon GB mobil internet kullandı, 20,5 milyar dakika konuştu ve 3,5 milyar SMS gönderdi. Aylık internet kullanımı ortalama 8,5 GBa ulaşan Vodafone Redlilerin veri trafiği ise yüzde 57 arttı.

“Ekonomiye 440 milyon TLlik katkı sağladık”
Vodafone Redin son bir yılının değerlendirildiği toplantıda konuşan Vodafone Türkiye CEOsu Colman Deegan, “Vodafone Red, sadece tarifelerden oluşan bir dünya değil. Müşterilerimizin uçtan uca iletişim ihtiyaçlarını karşılarken, onlara seyahatten ulaşıma, eğlenceden yeme içmeye kadar pek çok alanda birçok ayrıcalık sunuyoruz. Yurtdışında da geçerli tarifeler, yurtdışıyla yurtiçi gibi konuşma imkanı, Türkiyeden yurtdışını hiçbir ücret ödemeden arama özgürlüğü, havalimanına özel şoförlü VIP transferle ulaşma, havalimanında özel yolcu salonunu indirimli kullanma, havalimanında hızlı geçiş yapabilme, Zubizu ve birçok markada indirim gibi ayrıcalıklarla Redli müşterilerimizin hayatını kolaylaştırıyoruz. Bu ayrıcalıklarla aynı zamanda ülke ekonomisine de katkı sağlıyoruz. Vodafone Red ayrıcalıklarını son 1 yılda 795 bin müşterimiz kullandı. Bu müşterilerimize toplam 440 milyon TLlik fayda sağladık. Sunduğumuz ayrıcalıklarla Vodafone Redlilerin dijital hayatın keyfini benzersiz bir deneyimle çıkardıklarını görmekten mutluluk duyuyoruz. Önümüzdeki dönemde de Redlilere zaman kazandıracak, onların hayatlarını kolaylaştıracak ayrıcalıklar sunmaya devam edeceğiz dedi.

Redlilerin yüzde 96sı akıllı telefon kullanıyor
Toplantıda açıklamalarda bulunan Vodafone Türkiye Pazarlama Direktörü Nedim Baytorun ise Vodafone Redlilerin yüzde 96sının akıllı telefon kullandığını, yüzde 88inin 4,5G abonesi olduğunu belirterek, söz konusu kullanıcıların internet tüketiminin de her geçen gün düzenli şekilde artmaya devam ettiğini bildirdi.

Sadece geçen yılla kıyaslandığında yüzde 57lik bir artış olduğunu kaydeden Baytorun, şunları söyledi: Bugün ortalama 8,5 gigabyte data tüketiminden bahsediyoruz. Bu, ortalama bir faturalı müşterinin tüketim alışkanlıklarının tam 4 kat fazlasından bahsediyoruz demek oluyor. Böylesine bir dijital kitleden bahsettiğimizde, bu kitlenin beklentileri de ihtiyaçları da her geçen gün değişiyor, gelişiyor.
Şirket stratejisi olarak biz her zaman müşterilerimizi işimizin odağına koyuyoruz ve her zaman yola onların ihtiyaçlarını anlayarak çıkıyoruz. Bu bağlamda pazara hep yenilikler getiren marka olmanın gururunu yaşıyoruz.

‘Her Şey Dahil Pasaport, kullanıcılarına 245 milyon TL kazandırdı
Bir yıllık sonuçlara göre Vodafone, ‘Her Şey Dahil Pasaport kullanıcılarına 45 ülkede, ‘Her Şey Dahil Pasaport - Dünya kullanıcılarına ise 104 ülkede tarifelerindeki tüm içeriği tıpkı Türkiyedeymiş gibi kullanma imkanı sunuyor. Son 1 yılda 288 bin kişinin kullandığı ‘Her Şey Dahil Pasaport hizmeti, Vodafone Redlilere bu süreçte 245 milyon TLlik tasarruf sağladı.

Redliler, yurtdışını ararken 151 milyon TL tasarruf etti
Son 1 yılda Vodafone Redlilerin aylık ortalama yüzde 10u yurtdışını aradı. Kullanıcılar, yurtdışını Türkiyeyi arar gibi arayarak 151 milyon TL tasarruf etti.

Redliler ‘Vodafone Pass paketlerini sevdi
Geçen yıl Vodafone Red tarifelerine ‘Vodafone Pass paketlerini de entegre eden Vodafone, bu paketlerle tüm abonelerine ayrıcalıklar sundu. ‘Vodafone Pass paketlerinde en popüler video, müzik, sosyal medya ve iletişim uygulamaları tarifedeki internetten yemiyor. Böylece, sınır tanımadan Facebookta ve Instagramda gezmek, WhatsAppta mesajlaşmak, YouTubeda video izlemek ya da Spotifyda müzik dinlemek mümkün oluyor. ‘Vodafone Pass paketleriyle, son 1 yılda 2,2 milyon kişi kotasından yemeden internete girdi ve 38,9 milyon GB mobil internet tüketti.

Vodafone Redin ilklerine kültür-sanat da eklendi
Vodafone Red, son bir yılda abonelerine kültür-sanat alanında da farklı deneyimler yaşattı. Dijital tiyatro ‘Kürk Mantolu Madonna 2017-18 sezonunda Vodafone Redin katkılarıyla sahnelenirken, Vodafone Red sponsorluğunda düzenlenen 37. İstanbul Film Festivalinde ise dijital sinema seansları ve Sanal Gerçeklik gösterimleri ile Türkiyede bir ilke imza atıldı. Bu kapsamda, Kürk Mantolu Madonnayı 9 bin Redli izlerken, İstanbul Film Festivaline özel yüzde 50 bilet indirimi ile 5 bin 542 kişi 11 bin 330 bilet aldı ve toplamda 95 bin 800 TL tasarruf sağladı.

‘Vodafone Yanımda 150 milyon kez tıklandı
Son 1 yılda toplam 1,9 milyon Red kullanıcısı 150 milyon kez ‘Vodafone Yanımdayı ziyaret ederek işlemlerini bu uygulama üzerinden dijital bir şekilde gerçekleştirdi.

Fiberde sektör olarak birlikte çalışmalıyız
Toplantı sonunda Deegan ve Baytorun gazetecilerin sorularını yanıtladı. Türkiyedeki mevcut fiberin ortak paylaşımı konusundaki görüşleri sorulan Vodafone Türkiye CEOsu Colman Deegan, Sektörümüzde fiberle ilgili pek çok paylaşım oluyor. Bildiğiniz gibi, bir yıl önce Vodafone ve Turkcell fiber varlıklarını paylaşma kararı aldı, bunu TÜRKSAT ile genişlettik. Türkiyede 7 milyonu aşkın haneye ulaşacağız. Elbette daha fazlası olacak.

Türkiyenin 2023 Ulusal Genişbant Planının hedeflerine ulaşmak istiyorsak bu sayının 10 milyon haneyi geçmesi gerekir. Bu da neredeyse Türkiyedeki hanelerin yarısı ediyor. Bu hanelere 100 Mbps hızları ulaştırmak için fiber altyapıya ihtiyacımız var. Sektör olarak birlikte çalışmalıyız. Türk Telekom ile olan mevcut protokolümüzün yanı sıra Ankarada, Türk Telekomun varlıklarını paylaşmak üzere yeni bir proje üzerinde çalışıyoruz. Daha fazla fiber için alınacak uzun bir yol var.

Şu an arama motoru gibi bir odağımız yok
Baytorun, arama motoru ve müşteri hizmetleri konularında sorulan soruları şu şekilde cevapladı :
Şu an arama motoru gibi bir odağımız yok, biz farklı servislere odaklanıyoruz. Global markalarla iş birliği bizim için çok kritik ama bunun dışında, güvenli net, güvenli depo, Vodafone TV gibi kendi geliştirdiğimiz inovasyonlarımız var, onlar da ciddi rakamlara ulaşmış durumda. Güvenli net ürünümüzü bugün 800 bin Vodafone abonesi kullanıyor, Güvenli depo 180 bin kullanıcı seviyelerine ulaştı. Müşteri hizmetleri her zaman önceliğimiz, oraya da yatırıma devam ediyoruz, önceliğimiz dijitalleşmeyi oraya da taşımak.

HABERE AİT RESİMLER


SEN DE DÜŞÜNCELERİNİ PAYLAŞ!

Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.


yükleniyor

BU HABERİ OKUYANLAR BUNLARI DA OKUDU

ANKET

Yeni İnternet Sitemizi Beğendiniz mi?

yukarı çık