Turkcell Global Bilgi Ve Katılım Emeklilikten Önemli İşbirliği
Turkcell Global Bilgi ile bireysel emeklilik ve sigortacılık sektörünün değerli markalarından Katılım Emeklilik önemli bir iş birliğine imza attı. Bu kapsamda Turkcell Global Bilgi, Katılım Emeklilikin müşteri hizmetlerini Edirnedeki lokasyonundan yönetecek.

Turkcell Global Bilgi ile bireysel emeklilik ve sigortacılık sektörünün değerli markalarından Katılım Emeklilik önemli bir iş birliğine imza attı. Bu kapsamda Turkcell Global Bilgi, Katılım Emeklilikin müşteri hizmetlerini Edirnedeki lokasyonundan yönetecek.
Albaraka Türk Katılım Bankası ve Kuveyt Türk Katılım Bankasının işbirliğinden doğan Katılım Emeklilik, çağrı merkezi hizmetleri için Türkiyenin müşteri deneyimi çözümleri merkezi Turkcell Global Bilgiyi tercih ettiği duyuruldu. Bireysel emekliliğin yanı sıra hayat sigortası, ferdi kaza sigortası ve sağlık sigortası alanlarındaki ürünleriyle Katılım Emeklilikin tüm müşteri hizmetleri bundan böyle Turkcell Global Bilgi çatısı altında yönetilecek.
Sigortacılıkta yenilikçi anlayışa sahip müşteri hizmetleri
Katılım Emeklilik Genel Müdürü Ayhan Sincek, Faizsiz sigortacılıkta yenilikçi yaklaşımı, modern ve teknolojik yatırımları, müşteri odaklı hizmet anlayışı ile sektörün seçkin firması olarak dikkat çekiyoruz. Katılım Emeklilik olarak güvenilir, doğru ve yeni sigorta çözümleri sunarak, müşterilerimizden aldığımız güç ile katılım sigortacılığında Türkiyenin lider sigorta şirketiyiz. Bu vizyonla yola çıkarak müşteri hizmetlerinde yenilikçi bir anlayışı ortaya koymayı hedeflediğimiz için Turkcell Global Bilgi ile iş birliği yapıyoruz dedi.
Eşsiz müşteri deneyimi
Turkcell Global Bilgi Genel Müdürü Çağatay Aynur ise Turkcell Global Bilgi yıllara dayanan tecrübesi, üstün teknolojik altyapısı ve uzman kadrosuyla hizmet verdiği firma sayısını artırmaya devam ediyor. Klasik çağrı merkezi servislerinin ötesine geçerek hizmet verdiğimiz markanın baştan uca müşteri deneyimini tasarlıyor ve uyguluyoruz. Markaların müşterisine yaşatmak istediği deneyimi kendi iş hedefimiz ile entegre ederek ihtiyaca cevap verecek kişisel çözümler üretiyoruz. Türkiyenin en hızlı ve istikrarlı büyüyen yeni nesil sigortacılık şirketi Katılım Emeklilik ile projeyi konuşmaya başladığımız anda müşteriye bakışımızdaki ortak noktaları görmemiz bizi heyecanlandırdı. Bugün de her iki firma açısından ‘eşsiz müşteri deneyimini gerçekleştirecek bir iş birliğine başlamış olduk dedi.
Albaraka Türk Katılım Bankası ve Kuveyt Türk Katılım Bankasının işbirliğinden doğan Katılım Emeklilik, çağrı merkezi hizmetleri için Türkiyenin müşteri deneyimi çözümleri merkezi Turkcell Global Bilgiyi tercih ettiği duyuruldu. Bireysel emekliliğin yanı sıra hayat sigortası, ferdi kaza sigortası ve sağlık sigortası alanlarındaki ürünleriyle Katılım Emeklilikin tüm müşteri hizmetleri bundan böyle Turkcell Global Bilgi çatısı altında yönetilecek.
Sigortacılıkta yenilikçi anlayışa sahip müşteri hizmetleri
Katılım Emeklilik Genel Müdürü Ayhan Sincek, Faizsiz sigortacılıkta yenilikçi yaklaşımı, modern ve teknolojik yatırımları, müşteri odaklı hizmet anlayışı ile sektörün seçkin firması olarak dikkat çekiyoruz. Katılım Emeklilik olarak güvenilir, doğru ve yeni sigorta çözümleri sunarak, müşterilerimizden aldığımız güç ile katılım sigortacılığında Türkiyenin lider sigorta şirketiyiz. Bu vizyonla yola çıkarak müşteri hizmetlerinde yenilikçi bir anlayışı ortaya koymayı hedeflediğimiz için Turkcell Global Bilgi ile iş birliği yapıyoruz dedi.
Eşsiz müşteri deneyimi
Turkcell Global Bilgi Genel Müdürü Çağatay Aynur ise Turkcell Global Bilgi yıllara dayanan tecrübesi, üstün teknolojik altyapısı ve uzman kadrosuyla hizmet verdiği firma sayısını artırmaya devam ediyor. Klasik çağrı merkezi servislerinin ötesine geçerek hizmet verdiğimiz markanın baştan uca müşteri deneyimini tasarlıyor ve uyguluyoruz. Markaların müşterisine yaşatmak istediği deneyimi kendi iş hedefimiz ile entegre ederek ihtiyaca cevap verecek kişisel çözümler üretiyoruz. Türkiyenin en hızlı ve istikrarlı büyüyen yeni nesil sigortacılık şirketi Katılım Emeklilik ile projeyi konuşmaya başladığımız anda müşteriye bakışımızdaki ortak noktaları görmemiz bizi heyecanlandırdı. Bugün de her iki firma açısından ‘eşsiz müşteri deneyimini gerçekleştirecek bir iş birliğine başlamış olduk dedi.
SEN DE DÜŞÜNCELERİNİ PAYLAŞ!