İtalyan Beyaz Eşya Grubu Türkiyede Büyümesini Sürdürdü
1 milyar TLyi aşan ihracat cirosuyla Candy Hoover Group Türkiye, grubun Avrupadaki üretim ve Ar-Ge üssü oluyor. Candy Hoover Türkiye CEOsu Servet Akkaynak, “Sektörümüzün en büyük üretim ihracat firmalarından biriyiz. 2017de 188 milyon dolar ihracat yaptık. 2018 sonunda da 243 milyon dolar ihracat yapmayı hedefliyoruz” dedi.
1 milyar TLyi aşan ihracat cirosuyla Candy Hoover Group Türkiye, grubun Avrupadaki üretim ve Ar-Ge üssü oluyor. Candy Hoover Türkiye CEOsu Servet Akkaynak, “Sektörümüzün en büyük üretim ihracat firmalarından biriyiz. 2017de 188 milyon dolar ihracat yaptık. 2018 sonunda da 243 milyon dolar ihracat yapmayı hedefliyoruz” dedi.
Beyaz eşya sektöründe akıllı ürünler sunan İtalyan Candy Hoover Groupun Türkiye CEOsu Servet Akkaynak, dünyada Çinden sonra ikinci en büyük beyaz eşya üreticisi konumunda olan Türkiyede üretim ve ihracatta yatırımlara devam edeceklerini söyleyip Türkiye operasyonlarında yıl sonuna kadar yüzde 30 büyüme hedeflediklerini ifade etti.
“Türkiyede ürettiğimiz ürünlerin yüzde 95ini ihraç ediyoruz”
Avrupada beyaz eşyada akıllı ürünlerde pazar lideri olduklarını ifade eden ve üretim tesislerine dair bilgi veren Akkaynak, “Candy Hoover Group olarak Çin, Rusya, İtalya ve Türkiyede üretim tesislerimiz var, bunun yanında farklı ülkelerde de endüstriyel ortaklıklarımız bulunuyor. En büyük üretim tesisimiz Çinde. Türkiyede ise Eskişehirde yer alan 3 üretim tesisimizle bin 200 kişiyi istihdam ediyoruz ve grubun ikinci en büyük üretimini gerçekleştiriyoruz. Candy Hoover Türkiye olarak sektörümüzün en büyük üretim ihracat firmalarından biriyiz. 2017de 188 milyon dolar ihracat yaptık. 2018 sonunda da 243 milyon dolar ihracat yapmayı hedefliyoruz” dedi.
“Avrupanın perakendede en hızlı büyüyen beyaz eşya grubuyuz”
Akkaynak, “Sektörümüzde perakende satışlarda Avrupada son iki yılda en hızlı büyümeyi sağlayan grubuz, 3 ana markamız olan Hoover, Candy ve Rosieres ile başta Avrupa olmak üzere toplamda 2017 yılında yüzde 14 büyüdük. Bu yıl sonunda yüzde 16 büyüme hedefliyoruz” ifadelerini kullandı.
Grup, son 5 yılda Türkiyedeki pişirici cihazlar ve kurutma makinesi fabrikalarına toplamda 35 milyon euro üzerinde yatırım yaptı.
Beyaz eşya sektöründe akıllı ürünler sunan İtalyan Candy Hoover Groupun Türkiye CEOsu Servet Akkaynak, dünyada Çinden sonra ikinci en büyük beyaz eşya üreticisi konumunda olan Türkiyede üretim ve ihracatta yatırımlara devam edeceklerini söyleyip Türkiye operasyonlarında yıl sonuna kadar yüzde 30 büyüme hedeflediklerini ifade etti.
“Türkiyede ürettiğimiz ürünlerin yüzde 95ini ihraç ediyoruz”
Avrupada beyaz eşyada akıllı ürünlerde pazar lideri olduklarını ifade eden ve üretim tesislerine dair bilgi veren Akkaynak, “Candy Hoover Group olarak Çin, Rusya, İtalya ve Türkiyede üretim tesislerimiz var, bunun yanında farklı ülkelerde de endüstriyel ortaklıklarımız bulunuyor. En büyük üretim tesisimiz Çinde. Türkiyede ise Eskişehirde yer alan 3 üretim tesisimizle bin 200 kişiyi istihdam ediyoruz ve grubun ikinci en büyük üretimini gerçekleştiriyoruz. Candy Hoover Türkiye olarak sektörümüzün en büyük üretim ihracat firmalarından biriyiz. 2017de 188 milyon dolar ihracat yaptık. 2018 sonunda da 243 milyon dolar ihracat yapmayı hedefliyoruz” dedi.
“Avrupanın perakendede en hızlı büyüyen beyaz eşya grubuyuz”
Akkaynak, “Sektörümüzde perakende satışlarda Avrupada son iki yılda en hızlı büyümeyi sağlayan grubuz, 3 ana markamız olan Hoover, Candy ve Rosieres ile başta Avrupa olmak üzere toplamda 2017 yılında yüzde 14 büyüdük. Bu yıl sonunda yüzde 16 büyüme hedefliyoruz” ifadelerini kullandı.
Grup, son 5 yılda Türkiyedeki pişirici cihazlar ve kurutma makinesi fabrikalarına toplamda 35 milyon euro üzerinde yatırım yaptı.
SEN DE DÜŞÜNCELERİNİ PAYLAŞ!