Ceo Çapçı: “Beymen Suadiye İlk Yılında Başarılı Performansı İle Öne Çıktı”
Beymen Suadiyenin ilk yılını değerlendiren Beymen CEOsu Elif Çapçı, Mağazamız ilk yılında başarılı performansı ile öne çıktı. İstanbulun en değerli ve prestijli yaşam alanları arasında yer alan Bağdat Caddesindeki yeni yapılanmanın önemli mihenk taşlarından biri oldu dedi.
Beymen Suadiyenin ilk yılını değerlendiren Beymen CEOsu Elif Çapçı, Mağazamız ilk yılında başarılı performansı ile öne çıktı. İstanbulun en değerli ve prestijli yaşam alanları arasında yer alan Bağdat Caddesindeki yeni yapılanmanın önemli mihenk taşlarından biri oldu dedi.
Beymen CEOsu Elif Çapçı, Beymenin 8 Eylül 2017 tarihinde Bağdat Caddesinde hizmete sundukları mağazanın ilk yılını değerlendirdi.
CEO Çapçı, Mağazamız ilk yılında başarılı performansı ile öne çıktı. İstanbulun en değerli ve prestijli yaşam alanları arasında yer alan Bağdat Caddesindeki yeni yapılanmanın önemli mihenk taşlarından biri oldu. Mağazamız ile Anadolu yakasında bir rönesansa tanıklık ettik. Vaktiyle, Nişantaşı Abdi İpekçi Caddesinde yakaladığımız enerjinin bir benzerini Bağdat Caddesinde yakaladık. Suadiyenin ardından pek çok dünya markası yeni mağazaları için Bağdat Caddesini tercih etti dedi.
Sepet ortalaması bin 400 TL olarak gerçekleşti
Turist satışlarında Suudi Arabistanın ilk sırada yer aldığını belirten Elif Çapçı, Müşterilerimiz arasında kadınların oranı yüzde 63, erkeklerin oranı yüzde 37 oldu. Turist satışlarında Suudi Arabistan ilk sırada yer aldı. Suudi Arabistanı sırası ile Katar, Amerika, İngiltere, İsveç, Hollanda takip etti. En çok alışveriş Cumartesi günleri 15.00-18.00 saatleri arası yapıldı. Sepet ortalamasının ise bin 400 TL olarak gerçekleştiği satışlarda, ithal kadın markaları yüzde 47 ile ilk sırada yer alırken, kendi markalarımız olan Collection ve Academia en çok tercih edilen markalar arasında yer aldı. Kadınlar en çok sneaker ve elbise alırken, erkekler ise en çok sneaker ve tişört satın aldı ifadelerini kullandı.
Beymen CEOsu Elif Çapçı, Beymenin 8 Eylül 2017 tarihinde Bağdat Caddesinde hizmete sundukları mağazanın ilk yılını değerlendirdi.
CEO Çapçı, Mağazamız ilk yılında başarılı performansı ile öne çıktı. İstanbulun en değerli ve prestijli yaşam alanları arasında yer alan Bağdat Caddesindeki yeni yapılanmanın önemli mihenk taşlarından biri oldu. Mağazamız ile Anadolu yakasında bir rönesansa tanıklık ettik. Vaktiyle, Nişantaşı Abdi İpekçi Caddesinde yakaladığımız enerjinin bir benzerini Bağdat Caddesinde yakaladık. Suadiyenin ardından pek çok dünya markası yeni mağazaları için Bağdat Caddesini tercih etti dedi.
Sepet ortalaması bin 400 TL olarak gerçekleşti
Turist satışlarında Suudi Arabistanın ilk sırada yer aldığını belirten Elif Çapçı, Müşterilerimiz arasında kadınların oranı yüzde 63, erkeklerin oranı yüzde 37 oldu. Turist satışlarında Suudi Arabistan ilk sırada yer aldı. Suudi Arabistanı sırası ile Katar, Amerika, İngiltere, İsveç, Hollanda takip etti. En çok alışveriş Cumartesi günleri 15.00-18.00 saatleri arası yapıldı. Sepet ortalamasının ise bin 400 TL olarak gerçekleştiği satışlarda, ithal kadın markaları yüzde 47 ile ilk sırada yer alırken, kendi markalarımız olan Collection ve Academia en çok tercih edilen markalar arasında yer aldı. Kadınlar en çok sneaker ve elbise alırken, erkekler ise en çok sneaker ve tişört satın aldı ifadelerini kullandı.
SEN DE DÜŞÜNCELERİNİ PAYLAŞ!