Atış Yapı 250 Firma Arasında Yerini Aldı
Bursa Ticaret Sanayi Odası tarafından her yıl, ciroları itibariyle şehrin büyük firmalarını belirlemek amacıyla düzenlenen araştırmada Atış Yapı, 156 milyon 364 bin 407 liralık cirosuyla Bursanın en büyük 135. markası oldu.
Bursa Ticaret Sanayi Odası tarafından her yıl, ciroları itibariyle şehrin büyük firmalarını belirlemek amacıyla düzenlenen araştırmada Atış Yapı, 156 milyon 364 bin 407 liralık cirosuyla Bursanın en büyük 135. markası oldu.
Üretimden satışlarda 132 milyon 416 bin 319 liralık hacimle başarılı bir performans sergileyen Atış Yapı CEOsu Ahmet Atış, “2012 yılından bu yana devam ettirdiğimiz değişim ve dönüşüm çalışmaları ile proje yatırımlarımız, hedefimiz yönünde ilerlediğimizi kanıtlıyor. Ancak daha yolun çok başındayız. İnşaat sektöründe ulusal bir marka ve gayrimenkul yatırım ortaklı teşekkülü olabilmek için önümüzdeki 3 yıl daha yoğun bir performans sergileyeceğiz. Atış Yapı, 149 milyon 661 bin lira seviyesindeki net aktifleriyle iyi bir mali profile sahip oldu. Dönem kârımızı gelecek yıl 25 milyon lira seviyesine ulaştırmayı hedefliyoruz. İnşaat sektöründe daralma tartışmalarını yapıldığı süreçte de bunu ifade etmiştik. Tüketici lehine yapılan projelerin önü son derece açık, Atış Yapı için çalışan 2 mimari ofis, proje geliştirirken, lokasyon seçiminden bölgenin, arz ve talep ilişkilerine kadar en az 10 parametreyi sorgulayarak tasarım yapıyor. Yatırımcının, ev sahibi olmak isteyenlerin ne istediği bizim projelerimizin yansıması” dedi.
DownTown Bursa inşaat sektörünü ulusal lige taşıdı
Bursa merkezli bir inşaat markasının ilk kez bu ölçekte karma bir proje geliştirdiğini anlatan Atış Yapı CEOsu Ahmet Atış, “İçinde konut, ofis üniteleri, AVM, müze, kolej, otel, sanat ve balo merkezi, sağlık kompleksi gibi bileşenlerin bulunduğu başka bir proje olmadığı gibi bir Bursa markası vizyonunu ortaya koyarak bunu başarabileceğini gösterdi. Lokasyon ve proje özelliklerimizin iddiası son 5 ayda global AVM işletmecilerinin de gösterdiği ilgiyle güvenimizi sağlamlaştırdı. Profesyonel AVM işletimi, yönetimi ve kiralamasında global ölçekli iki marka ile görüşmelerimiz devam ediyor. Şirketler grubumuz içinde kısa bir süre önce 3 farklı sektörde perakende yatırımı da yaptık. Mağazacılık hizmetlerinin önü çok açık, bu alanda da yatırım ve büyüme hedeflerimiz var. 2019 yılında lansmanını yapacağımız İzmir Yolu Küçük Sanayi Sitesi önündeki projemizle kiralanabilir ticari alan hacmimiz yaklaşık 95 bin metre kareye ulaşacak” şeklinde konuştu.
“Daire fiyatları yatırım için çok cazip
Daire fiyatlarında göreceli bir artış olduğunu doğrulayan Ahmet Atış, son 6 ayda inşaat malzemelerinde ortalama yüzde 28 fiyat düzenlemesi yapıldığını, haliyle yeni başlayan projelerde bu artışın konut fiyatlarına yansıdığını söyledi. Ancak planlama ve satın alma anlaşmaları 1 yıl öncesinden yapılan projelerin fiyat artışlarından yüzde 3-5 oranında etkilendiğini belirten Ahmet Atış, “Konut sahibi olmak isteyenler veya yatırım fırsatı arayanlar için ideal bir dönem, geçen yılın aynı periyotlarıyla karşılaştırdığımızda, 2018in Mayıs ve Ağustos döneminde geçen yıla göre yüzde 125 daha çok satış gerçekleştirdik. Özellikle de Almanya, Fransa, Hollanda, İngiltere, Danimarka ve Belçikada yaşayan yurttaşlarımız, kur avantajından faydalanarak son aylarda daha çok yatırım yapıyor. Aynı durum yurt içi satışlarımızda da kendini gösteriyor” dedi.
Atış Yapının hızlı ve istikrarlı büyüme sürecindeki başarısının, müşteri ve yatırımcı lehine düşünen bir marka olmasından kaynaklandığını vurgulayan CEO Ahmet Atış, “Tüm projelerimizde uyguladığımız bütünsel dekorasyon konsepti, orta segmentteki bir projemizi dahi bir üst kategoriye taşıyor. Yunuselide bu ay Linda Butik, peşi sıra Triad projelerinin teslimi var. Bu arada Hamitlerde inşa ettiğimiz Maviden, kendi kategorisinde bölgenin emsal projesi haline geldi. İmalat hızı da oldukça yüksek seyrediyor. FSMde gerçekleştirdiğimiz kentsel dönüşüm projesi Deluxe Bulvarda en zorlu süreci geçtik. Temel evresi tahminlerimizin de üstünde bir aşamadan geçti. Gerek çevre binaların güvenliği, gerekse temel derinliği takvimimizin 3 ay gerisinde seyretti. Şimdi ekip sayısını arttırarak imalat sürecini 2 ayda programımızla uyumlu hale getireceğiz. Bu arada birkaç hafta içinde Mudanyadaki Nefes projemizin teslimi gerçekleşecek. Mevsim projemizin imalatı da çok hızlı ilerliyor. Bölgede ürettiğimiz projelere yönelik talep nedeniyle aslında hiç öngörmemiş olmamıza rağmen İon Mudanya ve Sirena Mudanya adında iki yeni projeye daha başlıyoruz” şeklinde konuştu.
İnşaat sektöründe Bursanın saygın markalara sahip olduğunu vurgulayan Atış, 15-20 yıldır sektörün içinde olan bizlere de öncülük yapan pek çok marka var. Geliştirilen projelerin farklı modellerini imrenerek ve takdirle izlediğini, işini doğru yapan markaların da önü açık. Farklı segmentteki yatırımcı ve müşteri anketlerinden elde ettiğimiz sonuçları, değerlendirerek yeni proje oluşturacağız. Mimari ekibimiz bir anlamda müşterilerimizin ev -yuva tanımlarının tasvirini yapacak. Yeni dönemde kat planından, bahçe peyzajına, sosyal tesis farklılaşmasına kadar her detay, müşteri ve yatırımcı hayalleriyle şekillenecek” ifadelerini kullandı.
Şirket içinde etik ve nitelikli çalışma kültürü oluşturmak, sürekliliğini sağlamak için Atış Akademi adı altında bir departman oluşturduklarını anlatan Atış Yapı CEOsu Ahmet Atış, “Satış ekiplerimizden proje yöneticilerimize, şantiye çalışanlarımıza kadar tüm Atış ailesi, alanında uzman eğitimcilerle workshoplar yaparak, hizmet içi eğitimden geçecek, 2018 yılında başlayan 2019 yılında daha da geliştireceğimiz, üç sosyal sorumluluk projemiz var. Biz, anne ve çocuk odaklı bir markayız. Bu yıl Bursaspor Futbol ve Basketbol Okullarının da sponsoru olduk. Geleceğim Okusun adı altında okul kütüphanelerine 200 dünya eserinden oluşan kitap katkılarımız önümüzdeki yıl, daha çok okulda devam edecek. Bu arada, kitap kulüpleri de oluşturacağız. Gelecek yıl en az 4 bin çocuğumuzun daha en az 2 kitap okumasını amaçlıyoruz” dedi.
Üretimden satışlarda 132 milyon 416 bin 319 liralık hacimle başarılı bir performans sergileyen Atış Yapı CEOsu Ahmet Atış, “2012 yılından bu yana devam ettirdiğimiz değişim ve dönüşüm çalışmaları ile proje yatırımlarımız, hedefimiz yönünde ilerlediğimizi kanıtlıyor. Ancak daha yolun çok başındayız. İnşaat sektöründe ulusal bir marka ve gayrimenkul yatırım ortaklı teşekkülü olabilmek için önümüzdeki 3 yıl daha yoğun bir performans sergileyeceğiz. Atış Yapı, 149 milyon 661 bin lira seviyesindeki net aktifleriyle iyi bir mali profile sahip oldu. Dönem kârımızı gelecek yıl 25 milyon lira seviyesine ulaştırmayı hedefliyoruz. İnşaat sektöründe daralma tartışmalarını yapıldığı süreçte de bunu ifade etmiştik. Tüketici lehine yapılan projelerin önü son derece açık, Atış Yapı için çalışan 2 mimari ofis, proje geliştirirken, lokasyon seçiminden bölgenin, arz ve talep ilişkilerine kadar en az 10 parametreyi sorgulayarak tasarım yapıyor. Yatırımcının, ev sahibi olmak isteyenlerin ne istediği bizim projelerimizin yansıması” dedi.
DownTown Bursa inşaat sektörünü ulusal lige taşıdı
Bursa merkezli bir inşaat markasının ilk kez bu ölçekte karma bir proje geliştirdiğini anlatan Atış Yapı CEOsu Ahmet Atış, “İçinde konut, ofis üniteleri, AVM, müze, kolej, otel, sanat ve balo merkezi, sağlık kompleksi gibi bileşenlerin bulunduğu başka bir proje olmadığı gibi bir Bursa markası vizyonunu ortaya koyarak bunu başarabileceğini gösterdi. Lokasyon ve proje özelliklerimizin iddiası son 5 ayda global AVM işletmecilerinin de gösterdiği ilgiyle güvenimizi sağlamlaştırdı. Profesyonel AVM işletimi, yönetimi ve kiralamasında global ölçekli iki marka ile görüşmelerimiz devam ediyor. Şirketler grubumuz içinde kısa bir süre önce 3 farklı sektörde perakende yatırımı da yaptık. Mağazacılık hizmetlerinin önü çok açık, bu alanda da yatırım ve büyüme hedeflerimiz var. 2019 yılında lansmanını yapacağımız İzmir Yolu Küçük Sanayi Sitesi önündeki projemizle kiralanabilir ticari alan hacmimiz yaklaşık 95 bin metre kareye ulaşacak” şeklinde konuştu.
“Daire fiyatları yatırım için çok cazip
Daire fiyatlarında göreceli bir artış olduğunu doğrulayan Ahmet Atış, son 6 ayda inşaat malzemelerinde ortalama yüzde 28 fiyat düzenlemesi yapıldığını, haliyle yeni başlayan projelerde bu artışın konut fiyatlarına yansıdığını söyledi. Ancak planlama ve satın alma anlaşmaları 1 yıl öncesinden yapılan projelerin fiyat artışlarından yüzde 3-5 oranında etkilendiğini belirten Ahmet Atış, “Konut sahibi olmak isteyenler veya yatırım fırsatı arayanlar için ideal bir dönem, geçen yılın aynı periyotlarıyla karşılaştırdığımızda, 2018in Mayıs ve Ağustos döneminde geçen yıla göre yüzde 125 daha çok satış gerçekleştirdik. Özellikle de Almanya, Fransa, Hollanda, İngiltere, Danimarka ve Belçikada yaşayan yurttaşlarımız, kur avantajından faydalanarak son aylarda daha çok yatırım yapıyor. Aynı durum yurt içi satışlarımızda da kendini gösteriyor” dedi.
Atış Yapının hızlı ve istikrarlı büyüme sürecindeki başarısının, müşteri ve yatırımcı lehine düşünen bir marka olmasından kaynaklandığını vurgulayan CEO Ahmet Atış, “Tüm projelerimizde uyguladığımız bütünsel dekorasyon konsepti, orta segmentteki bir projemizi dahi bir üst kategoriye taşıyor. Yunuselide bu ay Linda Butik, peşi sıra Triad projelerinin teslimi var. Bu arada Hamitlerde inşa ettiğimiz Maviden, kendi kategorisinde bölgenin emsal projesi haline geldi. İmalat hızı da oldukça yüksek seyrediyor. FSMde gerçekleştirdiğimiz kentsel dönüşüm projesi Deluxe Bulvarda en zorlu süreci geçtik. Temel evresi tahminlerimizin de üstünde bir aşamadan geçti. Gerek çevre binaların güvenliği, gerekse temel derinliği takvimimizin 3 ay gerisinde seyretti. Şimdi ekip sayısını arttırarak imalat sürecini 2 ayda programımızla uyumlu hale getireceğiz. Bu arada birkaç hafta içinde Mudanyadaki Nefes projemizin teslimi gerçekleşecek. Mevsim projemizin imalatı da çok hızlı ilerliyor. Bölgede ürettiğimiz projelere yönelik talep nedeniyle aslında hiç öngörmemiş olmamıza rağmen İon Mudanya ve Sirena Mudanya adında iki yeni projeye daha başlıyoruz” şeklinde konuştu.
İnşaat sektöründe Bursanın saygın markalara sahip olduğunu vurgulayan Atış, 15-20 yıldır sektörün içinde olan bizlere de öncülük yapan pek çok marka var. Geliştirilen projelerin farklı modellerini imrenerek ve takdirle izlediğini, işini doğru yapan markaların da önü açık. Farklı segmentteki yatırımcı ve müşteri anketlerinden elde ettiğimiz sonuçları, değerlendirerek yeni proje oluşturacağız. Mimari ekibimiz bir anlamda müşterilerimizin ev -yuva tanımlarının tasvirini yapacak. Yeni dönemde kat planından, bahçe peyzajına, sosyal tesis farklılaşmasına kadar her detay, müşteri ve yatırımcı hayalleriyle şekillenecek” ifadelerini kullandı.
Şirket içinde etik ve nitelikli çalışma kültürü oluşturmak, sürekliliğini sağlamak için Atış Akademi adı altında bir departman oluşturduklarını anlatan Atış Yapı CEOsu Ahmet Atış, “Satış ekiplerimizden proje yöneticilerimize, şantiye çalışanlarımıza kadar tüm Atış ailesi, alanında uzman eğitimcilerle workshoplar yaparak, hizmet içi eğitimden geçecek, 2018 yılında başlayan 2019 yılında daha da geliştireceğimiz, üç sosyal sorumluluk projemiz var. Biz, anne ve çocuk odaklı bir markayız. Bu yıl Bursaspor Futbol ve Basketbol Okullarının da sponsoru olduk. Geleceğim Okusun adı altında okul kütüphanelerine 200 dünya eserinden oluşan kitap katkılarımız önümüzdeki yıl, daha çok okulda devam edecek. Bu arada, kitap kulüpleri de oluşturacağız. Gelecek yıl en az 4 bin çocuğumuzun daha en az 2 kitap okumasını amaçlıyoruz” dedi.
SEN DE DÜŞÜNCELERİNİ PAYLAŞ!