Vodafonea Baykuş Ödüllerinde 2 Ödül Birden

Vodafone, Türkiye araştırma sektörünün Oscarları olarak kabul edilen Baykuş Ödüllerinde bu yıl Usta Baykuş ve İnovatif Baykuş kategorilerinde 2 Gümüş Ödül aldı.

Haber Merkezi
Vodafone, Türkiye araştırma sektörünün Oscarları olarak kabul edilen Baykuş Ödüllerinde bu yıl Usta Baykuş ve İnovatif Baykuş kategorilerinde 2 Gümüş Ödül aldı.Vodafone, Türkiye Araştırmacılar Derneği tarafından bu yıl altıncısı düzenlenen ve araştırma sektörünün Oscarları olarak kabul edilen Baykuş Ödüllerinde 2 Gümüş Ödül kazandı. Vodafone Türkiye Araştırma Ekibi, Baykuş Ödülleri 2018de Usta Baykuş kategorisinde nöro test tekniği ile gerçekleştirilen Ne Söylediğin Kadar Nasıl Söylediğin de Önemli projesiyle, İnovatif Baykuş kategorisinde ise Türkiyenin ilk yapay zeka ile anlık takip edilen sosyal medya dinleme araştırması olan Kesin Bilgi, Yayalım: Makine Öğrendi projesiyle Gümüş Ödül aldı.Vodafone algısını sürekli yükseltme hedefiyle pazar ve tüketici araştırmalarına büyük önem verdiklerini belirten Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Engin Aksoy, şunları söyledi: Vodafone Türkiye olarak, mobil uygulama kullanıcı deneyiminden iletişim performansını artırmaya, marka algısını güçlendirme çalışmasından müşteri bakış açısı ile servis tasarımı geliştirmeye kadar farklı alanlarda araştırma projeleri yürütüyoruz. Bu araştırmalar sonucu elde ettiğimiz müşteri içgörüleri, pazarlama kararlarımıza yön verdiği gibi, her yeni ürün ve hizmetimizin de temelini oluşturuyor. İnovatif ve teknolojik araştırma yöntemlerini geleneksel araştırma çalışmaları ile birlikte kullanarak tüketicilerimizi iş yapış modelimizin kalbinde tutuyoruz. Bu kapsamda, pazar araştırmaları alanında Türkiyenin tek ödül töreni olan Baykuş Ödüllerinde bu yıl da ödül almanın mutluluğunu yaşıyoruz. Vodafone olarak, araştırmalarımızla Türkiyenin dijital geleceğine ışık tutmaya devam edeceğiz.8 kategoride 130 proje yarıştıSektördeki başarılı pazarlama ve sosyal araştırmaları gerçekleştiren ekiplerin ödüllendirildiği Baykuş Ödülleri, bu yıl da araştırma, araştırmaveren, reklam, reklamveren ve medya, pazarlama, akademi ve iletişim camiasının seçkin isimlerini bir araya getirdi. Meraklı, Usta, Vizyoner, İnovatif, İçgörülü, Sosyal, İnatçı ve Akademik kategorilerinde 130 projenin yarıştığı, ayrıca Özel Ödüller kapsamında Bilgi Dostu Baykuş, Eşitlikçi Baykuş ve Cesur Baykuş ödüllerinin verildiği Baykuş Ödüllerinde toplam 46 ödül sahibini buldu.