Sosyal Medyada Burdur Ve Isparta Tanıtımı
Sosyal medya fenomenleri ve bloggerlar Isparta ve Burdurun lavanta ile tarihi ve doğal değerlerinin tanıtımını yaptı.
Haber Merkezi
Sosyal medya fenomenleri ve bloggerlar Isparta ve Burdurun lavanta ile tarihi ve doğal değerlerinin tanıtımını yaptı.Sürdürülebilir turizm ve bölge ağırlıklı yeni tur programlarının oluşturulması amacıyla ilgili kurum ve kuruluşlar işbirliğinde çalışmalarını sürdüren Batı Akdeniz Kalkınma Ajansı (BAKA), sosyal medya fenomenlerine yönelik yeni bir tanıtım programı gerçekleştirdi. BAKA, Isparta ve Burdurun lavanta ile tarihi ve doğal değerlerin tanıtımı için binlerce takipçisi bulunan sosyal medya fenomenleri ve bloggerları bölgeye getirdi. Isparta ve Burdurda sürdürülen lavanta kırsal turizm faaliyetlerinin daha geniş kitlelere ulaşması ve tanıtılması amacıyla gerçekleştirilen tura katılan heyet üyelerinin, ‘Benzersiz mi? Kesinlikle eşsiz, ‘Bu nefis yeri görmen lazım, ‘Manzarası muazzam gibi ifadeleriyle yaptığı paylaşımlar kısa sürede binlerce kez izlenip, binlerce beğeni aldı.BAKAnın 3 günlük tanıtım turu programına her birinin binlerce takipçi bulunan ‘yoldaolmak, ‘gezgininayakizleri, ‘gezimanya, ‘gezmelerdeyim ve ‘travelinman Turkey temsilcilerinden oluşan 6 kişilik heyet katıldı. Tanıtım ve bilgilendirme programında konuk heyet üyeleri, Burdur ve Ispartada Kuyucak ile Akçaköydeki lavanta tarlalarını, Sagalassos ve Kibyra antik kentlerini, eşsiz güzellikleriyle çekim merkezi olan Salda ve Eğirdir göllerini, Eğirdir Kalesini, Canadayı, Atabey İslamköydeki Süleyman Demirel Demokrasi ve Kalkınma Müzesini, Burdurdaki Lisiana Doğayı gezdi.