Kobilerin E-Ticaretteki Tercihi Aras Kargo Oldu

KOBİ E-ticaret Raporuna göre KOBİlerin en çok tercih ettiği kargo şirketinin Aras Kargo olduğu duyuruldu.

Haber Merkezi
KOBİ E-ticaret Raporuna göre KOBİlerin en çok tercih ettiği kargo şirketinin Aras Kargo olduğu duyuruldu.Son dönemlerde özellikle teknoloji tarafındaki altyapı yatırımlarına öncelik veren Aras Kargo, e-ticaret altyapı şirketi İdeaSoft tarafından yayınlanan KOBİ E-Ticaret Raporu 2017 sonuçlarına göre KOBİlerin en çok tercih ettiği kargo şirketi olduğunu duyurdu.Aras Kargo yüzde 34 ile ilk sıradaYapılan açıklamaya göre KOBİlerin e-ticaret süreçlerine ışık tutmak amacıyla hazırlanan rapora göre 6 bin 500den fazla sanal mağazadan 2017 yılında verilen 3 milyonu aşkın sipariş analiz edildi. Buna göre kullanıcılar, kargo şirketi tercihlerine göre siparişlerinin yüzde 34ünü Aras Kargo ile teslimat talebinde bulundu. Raporun sonuçlarına göre her 3 siparişten biri mobil cihazlar aracılığıyla gerçekleştirildi. Marmara; internetten en çok alışveriş yapan bölge olurken, tüketicilerin alışveriş için en çok pazartesi gününü tercih etti. Online siparişler zamanlamalarına göre incelendiğinde ise kullanıcıların 14.00-16.00 saatleri arasında internetten alışveriş yapmayı tercih ettiği görüldü.5 büyük transfer merkezini yenileyecek ve teknolojik hale getirecekŞirket, e-ticaretin ivme kattığı kargo sektöründe dünyadaki önemli oyunculardan biri olabilmek için hem operasyonel hem de metrekare olarak en büyük transfer merkezlerinden İkitelli Transfer Merkezi teknolojik olarak yeniledi. Bu yatırımla birlikte İkitelli Teknolojik Transfer Merkezinde kapasitesi saatte 5 bin 500 gönderiden 15 bine çıktı. Ayrıca geçtiğimiz yılın son çeyreğinde dünyanın en büyük e-ticaret platformlarından biri olan Alibaba ile anlaşma imzalandı. Aras Kargo, 2020ye kadar yapacağı 30 milyon Euroluk yeni yatırımlarla Ankara, İstanbul Anadolu, İzmir ve Bursada 5 büyük teknolojik transfer merkezini daha hizmete sunmayı planlıyor. Böylece kapasite ve verimlilik artışının yanı sıra daha fazla tasarruf sağlamayı ve müşteri memnuniyetini artıran çözümleri ön plana çıkarmayı hedefliyor.